Akademia Pożarnicza

Zamówienia prowadzone za pośrednictwem elektronicznej Platformy zakupowej w związku z elektronizacją zamówień publicznych.

1) W Akademii Pożarniczej, wybrane zamówienia publiczne prowadzone są za pośrednictwem elektronicznej Platformy zakupowej, zwanej dalej "Platformą" pod adresem: https://sgsp.ezamawiajacy.pl

2) W przypadku takiego zamówienia, zamawiający informuje, że Wykonawcy mogą zapoznać się z dokumentacją wybranego postępowania oraz zadawać pytania bez konieczności zakładania konta Wykonawcy i logowania się na Platformie.

3) Wykonawca może przystąpić do postępowania. Wymaga to zalogowania się Wykonawcy do Platformy poprzez wprowadzenie danych użytkownika: e-mail oraz hasło, po uprzednim założeniu konta.

4) Założenie konta wystarczającego do korzystania z Platformy jest bezpłatne. UWAGA: Proces akceptacji wniosku rejestracyjnego, w przypadku poprawnie wprowadzonych danych trwa do 24 godzin w dni robocze.

5) Dodatkowe informacje związane z procesem rejestracji oraz innych aspektów technicznych Platformy można uzyskać codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9.00 do 17.00:

  • pod numerem telefonu: 22 25 72 223
  • pod adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl

Metadane

Data publikacji : 04.01.2019
Data modyfikacji : 22.08.2023
Podmiot udostępniający informację:
Akademia Pożarnicza
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Osoba udostępniająca informację:
Grzegorz Hermanowicz
Osoba modyfikująca informację:
Grzegorz Hermanowicz

Opcje strony

do góry