Biuletyn Informacji Publicznej 35/19 w sprawie ustalenia regulaminu projektu „Wdrożenie Zintegrowanego Programu Rozwoju Szkoły Głównej Służby Pożarniczej” nr POWR.03.05.00-00-00-Z089/18-00 - 2019 - Szkoła Główna Służby Pożarniczej

Szkoła Główna Służby Pożarniczej
Ostatnia aktualizacja strony: 16.04.2021, 16:43

2019

Wtorek, 08 października 2019

35/19 w sprawie ustalenia regulaminu projektu „Wdrożenie Zintegrowanego Programu Rozwoju Szkoły Głównej Służby Pożarniczej” nr POWR.03.05.00-00-00-Z089/18-00

Pliki do pobrania

  • 35/19
    08.10.2019 15:00
    4.14 MB

Metadane

Data publikacji : 08.10.2019
Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Główna Służby Pożarniczej
Osoba udostępniająca informację:
Urszula Kopytowska Gabinet Rektora R
©2002-2021 Szkoła Główna Służby Pożarniczej. Zintegrowany System Biuletynów Informacji Publicznej BIP-E.PL