Biuletyn Informacji Publicznej PN 24/18 Zawiadomienie o wynikach postępowania - Zamówienia publiczne, do których stosuje się przepisy ustawy - Prawo zamówień publicznych. - Szkoła Główna Służby Pożarniczej

Szkoła Główna Służby Pożarniczej
Ostatnia aktualizacja strony: 22.07.2019, 16:30

Zamówienia publiczne, do których stosuje się przepisy ustawy - Prawo zamówień publicznych.

Strona znajduje się w archiwum.

Piątek, 26 października 2018

PN 24/18 Zawiadomienie o wynikach postępowania

Zakup i dostawa 2 szt. urządzeń telekomunikacyjnych na potrzeby SGSP”

Pliki do pobrania

Metadane

Data publikacji : 26.10.2018
Data modyfikacji : 18.02.2019
Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Główna Służby Pożarniczej
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Monika Łukawska
Osoba udostępniająca informację:
Monika Łukawska Dział Zamówień Publicznych
Osoba modyfikująca informację:
Grzegorz Hermanowicz
©2002-2019 Szkoła Główna Służby Pożarniczej. Zintegrowany System Biuletynów Informacji Publicznej BIP-E.PL